پارمیس پارمیس ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

دنیای زیبای کودک ما

خبر ني ني دار شدن ما

1390/2/8 9:07
نویسنده : مامان سمیرا
1,472 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسك مامان و بابا

امروز  08/02/90 من و بابايي متوجه شديم كه ني ني دار شديم

همون روز صبح هم آزمايش خون دادم كه بايد تا دوشنبه صبر كنم جواب آزمايش بياد تا مطمئن بشم كه تو توي دلمي عزيزم

وقتي كه فهميدم توي دلم هستي اونقدر جيغ كشيدم كه مامان بزرگ و بابايي نميتونستن آرومم كنن آخه اون موقع اصلاً انتظارشو نداشتم

ساعت 1 نصفه شب هم  به بابابزرگت و خالت گفتم كه من ني ني دارم

بابا بزرگ كه كلي ذوق كرد و خاله از خوشحالي گريش گرفته بود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیره
13 اردیبهشت 90 14:26
مبارکه ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد. فقط حسابی مواظب خودت باش


مرسي عزيزم چشم
سارا
13 اردیبهشت 90 14:30
سلام مامان آینده تبریییک من هم دقیقا روز 8 اردیبهشت فهمیدم خدا بهم یه فرشته کوچولوداده . ایشالا همیشه سالم باشید و زود زود خدا فرشته هامونو بهمون بده.


واي چه بامزه ايشالا كه جفتشون به سلامت به دنيا بيان و به زودي بغلشون كنيم