پارمیس پارمیس ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دنیای زیبای کودک ما

1 ساعتي كه اندازه 1 سال گذشت

1390/2/12 21:57
نویسنده : مامان سمیرا
557 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم

الان كه دارم اين مطلب و مي نويسم ديگه مطمئنم كه  صاحب ماه ترين ني ني دنيا شدم

عشقم خوش اومدي به زندگي من و بابايي

بيصبرانه منتظرم كه در آغوش بكشمت عزيزمقلب

امروز 55 دقيقه توي آزمايشگاه مسعود منتظر بودم كه جواب آزمايشم آماده بشه  از استرس ديگه قلب درد گرفته بود

آخه سرور آزمايشگاه خراب شده بود و تمام آزمايشگاه بهم ريخته بود

خاله خوشگله و مامان بزرگ گلت هم هي زنگ ميزدن

خلاصه بعد يك ساعت كه منتظر بودم  راس ساعت 6:10 دقيقه  بعد از ظهر بالاخره جواب آزمايشو دادن 

منم بدو بدو زنگ زدم به خاله و بابا بزرگ و مامان بزرگ و خاله صديقه

اونقدر ذوق كرده بودم كه عين ديوونه ها تو خيابون مي خنديدم

خيلي خوشحال شديم هم من هم بابايي

عروسك مامان خوش اومدي به زندگيم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان آتین
13 اردیبهشت 90 14:53
تبریک می گم عزیزم


مرسي عزيزم
الهه
13 اردیبهشت 90 14:59
سلام.من به طور اتفاقی وبلاگتونو دیدم.با خوندن مطالبتون یاد روزی افتادم که منم جوابآزمایشم و گرفتم و 9ماه حاملگی مثل 9قرن برام گذشت.هفته های آخر خیلی کلافه و بی طاقت شده بودم.وقتی تو7ماهگی اتاق دخترم و میچیدیم همش منتظر اومدنش بودم.
حالا دخترم به دنیا اومده و زندگیمون گرمتر از قبل شده .دختر من الان 7ماهشه و شیرین کاری هاش شروع شده.
امیدوارم خداوند این معجزه ی زیباش رو به شما هم نشون بده.
برای نینیت که تو دلته قرآن بخون
مرسي الهه عزيز
اميدوارم كه خدا ني ني تو برات نگه داره و ني ني من هم صحيح و سالم به دنيا بياد
اگه دوست داری وبلاگ دخترمو ببین :
با سلام خدمت مامان سارا کوچولو.
میخواستم ازتون راهنمایی بخوام که چه طوری عکس های سارا رو در وبلاگ گذاشتید.
من با آپلود عکس مشکل دارم.
راستی اینم آدرس وبلاگ نینی من : http://maryanoosh.niniweblog.com/




مرسي عزيزم اميدوارم كه خدا دختر گلتو برات حفظ كنه