پارمیس پارمیس ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

دنیای زیبای کودک ما

اولين معاينه بعد از بارداري

1390/2/19 8:59
نویسنده : مامان سمیرا
2,081 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوشمل مامان

ديروز بالاخره رفتم دكتر و خيالم حسابي راحت شد البته بايد بگم كه با يك هيات همراه رفتم دكتر لبخند

مامان منصوره و بابا مسعود و خاله سپيده و من و بابايي همگي باهم تعجب

ديروز اولين سونوگرافي رو دكتر انجام داد و من هيجان انگيز ترين لحظه عمرمو تجربه كردمچشمک

وقتي كه تو رو توي دلم  ديدم كلي ذوق كردم و خدا رو شكر كردم كه بهم اين لياقتو داده كه از اين لحظات لذت ببرم

واي خيلي خوب بود وقتي مي ديدم كه توي شمكم قلبت تند تند ميزنه حسابي كيف كردم

دكتر هم از وضعيتم راضي بود و گفت خدا رو شكر همه چيز خوبه

دارم لحظه شماري مي كنم براي اينكه توي بغلم بگيرمت عزيزم

مواظب خودت باش عشق مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)